شرایط استفاده و مقررات سایت


تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه بوده و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران می باشد.

مشتریان محترم می توانند هر روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ (بجز ایام تعطیل) با بخش فروش و پشتیبانی فروشگاه از طریق تماس با شماره ۰۲۱۷۷۵۳۵۸۳۳ ، و یا تکمیل فرم موجود در بخش تماس با ما با تیم فروش و پشتیبانی درویش خان، در ارتباط باشند. این اطمینان به مشتریان محترم داده می شود که به درخواستهای آنها در اسرع وقت رسیدگی و پاسخگویی خواهد شد.

رعایت حریم شخصی کاربران


با توجه به اینکه که کلیه فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی درویش خانمبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک می باشد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی به نام مشتریان صادر می گردد، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، آدرس و نشانی ایمیل برای تمامی مشتریان، لازم می باشد. از این رو درج آدرس، ایمیل و شماره تماس توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.

وب سایت درویش خان تضمین می نمایید که از اطلاعات شخصی کاربران از جمله نام، آدرس، شماره تماس و.. فقط برای ارتباط با مشتریان جهت پیگیری سفارشات و تکمیل فرایند ارسال کالا استفاده نماید.

رویه های بازگرداندن کالا


کلیه محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی درویش خان، مشمول قانون بازگشت کالا می باشند.
مشتریان محترم می توانند تا هفت روز پس از تاریخ خرید محصول، در صورت معیوب بودن کالا و یا عدم تایید استاد، برای بازگرداندن و یا تعویض کالای خریداری شده (از طریق پست و یا مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه) اقدام نمایند.

جهت بازگرداندن کالا می توانید با شماره پشتیبانی فروشگاه درویش خان به شماره ۰۲۱۷۷۵۳۵۸۳۳ و یا فرم تماس در بخش تماس با ما در خواست خود را با ما در میان بگذارید.

مشتریان محترم دقت بفرمایید که انواع آرشه، کلیفن و سازدهنی در صورت استفاده، قابلیت مرجوع شدن را ندارند.

مقررات استفاده از وب سایت :


افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله نیازمند اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی می باشید
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
عضویت در وب سایت درویش خان رایگان می باشد
ضمنا حق امتیاز کلیه کالاهای این سایت برای تهیه کننده اثر محفوظ و کلیه کالاها دارای مجوز رسمی لازم بوده و هرگونه کپی‌برداری یا استفاده از بخش یا کل مطالب کالاها غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

ارتباط با ما

  • phone 02177535833
  • واتس اپ
  • telegram تلگرام
  • email ایمیل: info@darvishkhan.net

ارتباط با ما